En popüler türkçe şarkı sözleri, müzik videoları, gitar akorları ve tablarını mı arıyorsun? Diyez.net - Müzik Burada
Rüya tabirleri ile rüyanı yorumlamak ister misin? Hemen Tıkla! Rüya tabirleri sözlüğü ile rüyanın yorumlarını oku...

10 farklı alfabeden nick oluşturun

admin tarafından 4 Haziran 2007 tarihinde yazılmıştır.
34 Yorum

α¢вç∂єƒgıιנкℓмησöρяѕşтυüνуz χqω

คς๒ç๔єŦﻮıเןкl๓ภ๏öקгรştยüשאz ץợฬ

AcBçDeFgIiJkLmNoÖpRsŞtUüVyZ XqW

áćbçdéfgıíjklmńőöpŕśştúüvýź xqw

äċbçdëfġıïjklmnööprsştüüvÿż xqw

ÁČßçĎĔŦĞıĨĴĶĹМŃŐöРŔŚşŤÚüVŶŹ ЖQŴ

4(8çd3f9ı!jk1mn0öpr5ş7uüvy2 xqw

ΛᄃBçDΣFGıIJΚᄂMПӨöPЯƧşƬЦüVΥZ XQЩ

ムc乃d乇キgノフズレᄊ刀oア尺丂イu√リ乙 メqw

ⓐ©ⓑⓓⓔⓕⓖⓘⓙⓚⓛⓜⓝⓞⓟⓡⓢⓣⓤⓥⓨⓩ ⓧⓠⓦ

İlgili aramalar:

, ebnm 10
  • FriendFeed'de Paylaş
  • Facebook'ta Paylaş
  • Twitter'da Paylaş
  • “10 farklı alfabeden nick oluşturun” için 34 Yorum

    1. ?üß尺α diyor ki:

      çok güsel olmu falla ne diyim 10 num. hep böle devam edin ama en alttaki şekiller çok küçük büyültün biras daha 🙂

    2. melisa diyor ki:

      he heeee güzel olmuş:D

    3. Berq diyor ki:

      güzL oLmu$ wLLa tşkLer 🙂

    4. begümmm diyor ki:

      ya hersey çokk ii çok superde bnm nicke kopyalanmıooo bunlarr:(((((

    5. AzKIM diyor ki:

      bence fgüzel ama biraz daha etkileyici yazılar yazsanız mükemmel olacak ama yinede süpperr

    6. sevgi diyor ki:

      off yaaaaaaa çok çirkinlerr

    7. sevgi diyor ki:

      yaaa çok çirkinlreerrrr

    8. selen diyor ki:

      beyendimmn

    9. baran p diyor ki:

      fenerbahçe avatar ların nı çoq beğendm en buyuk fener:D

    10. müge diyor ki:

      ya bunlar ebnm msnde çıkmıo kopyalanmıo neden

    11. ?UQ!X3 diyor ki:

      teskur gusel olmus gercekten

    12. şükran diyor ki:

      gerçekten süper:D:D

    13. buse diyor ki:

      AşK öLdÜrÜr DeDiLeR,azk GüLdÜrÜr DeDiLeR nE öLdÜrDü Ne GüLdÜrDÜ sÜrÜm SüRüm SüRüNdÜrDü

    14. partigirl diyor ki:

      ama hepiniz çoom güzel şeyler yazmışsınız

    15. Nergis diyor ki:

      yhaa güsel olmus;)kopyalanmıosa ctrl + v yap…ozaman oluR daha deişik şekillerd yapabiliRsiniz benje ama yine emeğinis için tşkk

    16. oKaN diyor ki:

      elinize sağLık…

    17. burju diyor ki:

      efet güsel olmuş tebriqler

    18. eda diyor ki:

      ya valla cok güzel olmus ama ben bunları nsıl msn me yükleyimki

    19. veysel diyor ki:

      harikaaa yaaaaaaawwww

    20. adem veli kesim diyor ki:

      bence hepsi çok güzel arkadaşlar bazıları güldürücü

    21. hazal diyor ki:

      ya çok güselde bnm nickime kopyalanmıo ama kişisel iletime kopyalanıoo:(

    22. dişi kartaL emeL diyor ki:

      HE YHA BNDEDE OLMİYİ NEDENKİ ACABEEE!

    23. yosun cemre diyor ki:

      iyi işde:)

    24. eda diyor ki:

      bnce çoqq qüsel ya herkes faydalanabilir bnde faydalanıorum tşkkrler…

    25. Tarkan diyor ki:

      gercekten gzl olmus ilk önce msn acıyorsunuz ßir kere koplayıyorsunuz izin ver cıkıcak sarı bişey karsınıza izin vere tıklıyoruzsunuz tekrardan msn nicik yerine kopyalıyorsunuz bu kadar ßasit bunları yapamayan kisinin msnde işi nedir

    26. kader diyor ki:

      komik nikleri çok beendikkk her zmaan bu siteye girerizzzz kankişimleee ohohohohoh gülerizzzzzz

    27. kader diyor ki:

      en çokta şekilli nikler güzelll kankişimdeee komikleri beendi
      ,

    28. GÜL$คH diyor ki:

      BEN BEYENDİM AMA DAHA FAZLA OLSADI KEzKE

    29. esra diyor ki:

      basıları insanı koparıo ama bazılar ööööööööööööö ama yinede çok güsel:d

    30. galatasaraylı diyor ki:

      tut sürükle ile yapılıyo bazılarında

    31. ahmet diyor ki:

      cooookkkk guzel ya

    32. firari_levent_789@ diyor ki:

      süppeeeeeeeeeer yaw:D

    33. merve diyor ki:

      idare eder;:D

    34. merve+ diyor ki:

      abicim süper yaa çok tşk :))

    Yorum yapın

    İlgili aramalar:

    , ebnm 10
    MSNMatik WordPress altyapısını kullanmaktadır.