En popüler türkçe şarkı sözleri, müzik videoları, gitar akorları ve tablarını mı arıyorsun? Diyez.net - Müzik Burada
Rüya tabirleri ile rüyanı yorumlamak ister misin? Hemen Tıkla! Rüya tabirleri sözlüğü ile rüyanın yorumlarını oku...

Şekilli karizmatik nickler

admin tarafından 30 Ağustos 2007 tarihinde yazılmıştır.
40 Yorum

  • FriendFeed'de Paylaş
  • Facebook'ta Paylaş
  • Twitter'da Paylaş
  • “Şekilli karizmatik nickler” için 40 Yorum

    1. fanatikfb!li merve dedi ki:

      her şeyin en güzeli tabi ki de içinde FB harfleri gecen yazılardır çok antiliyimdir ezik lol gs lilerle işim olmaz FENERBAHCELİ OLMAK BİR AYRICALIKTIR!

      DÜNYADA 2 TÜRLÜ İNSANLAR WAR BİRİ FENERBAHCELİ OLANLAR DİzERİ FENERBAHÇELİ OLDUKLERINI BILMEYENLER…

    2. deniz dedi ki:

      Cok begendim coook güzeler!

    3. öznur dedi ki:

      bence burası çok güzel bi sitee!!!!Bir demet gül vermek isterim sana. Güllerden güzelsin aslında. Gülü bir gün, seni sonsuza dek seviyorum.

    4. rabia dedi ki:

      süper yaaaaaaaa böle bi site görmedim

    5. M€RV€ dedi ki:

      HALDİE EDİP İLKÇzRETİM OKULUNA SELAM YOLLUYORUM ORDA OLAN BÜTÜN ARKİLERİMİ ÖPÜYORUM

    6. M€RV€ dedi ki:

      ѕєηι ιçєяєη ?αѕαℓℓαяı? αηℓαтıℓα¢α? ?∂я ?ıѕα ∂єιℓℓєя… FURKANN

    7. M€RV€ dedi ki:

      :::υηυтυℓ?α?α? υηυт?α?αуı є?яє∂єя:::

    8. M€RV€ dedi ki:

      ﮓﺂeni ﮕevﺂשׁﻩrﺙm °°° Fµ®kâη•Më®שׁë

    9. kerem dedi ki:

      ๒คђค?ı çเçє?lє çคאı 3 şє?є?lє ђคאคtı รєภเภlє รєש๔เ๓ รєภเภ รєรเภเ ﻮözlє?เภเภ ?єภﻮเภเ ﻮєl๓เşเภเ ﻮєç๓เşเภเ tยt๓คאıภ lคภ! ๒єภเ รєשเא๏

    10. irem dedi ki:

      çok gzl nickler var sagolun özellikle şekkilleri:)

    11. BERNA dedi ki:

      çok süper olmuşş yaa nick yazmaya gerek kalmıyo ctrl+c ve ctrl+v işi hallediyo….:))) hem daha güsel oluyo……

    12. ecitaH dedi ki:

      bence süper olmuş. şu fenerbahçe yazısına diyecek bişey bulamıyorum…çünkü süpeeeeeeer

    13. CEMRE dedi ki:

      BU SİTE SÜPER YAAA BUNA GİRMEYEN KALMASINN

    14. ece dedi ki:

      cok guzel nıckler harıka olmus

    15. dilara dedi ki:

      bence gayet güselll;)

    16. barbie dedi ki:

      eee biraz güzel ama bu şekilli nickler her sitede var birazcık daha güzel daha romantik vede daha çekici yapsanız daha güzel olurdu…..AMA güzel olmuş… diyemicem çünkü güzel olmamış …………….İdare eder…………………..Eh işte

    17. ................... dedi ki:

      ayy inanmıyorum nickler spr ama şu fener kendi kalesine gol atttı yha hahahahahahahaha en büyük GALATASARAY

    18. petunya dedi ki:

      arkadaşlar bişey sorucam nickin üstüne kopyala yaptığımızda nick yazma yerine nasıl yapıştırılıo lütfen acil

    19. ismail dedi ki:

      çok güzel ama benim istedigim nickler yok

    20. _CeZa_ dedi ki:

      yha bunlar neqi bisim nicleri gorseler cıldırırlar heralde dimi kans..:S

    21. eft kans anlamıyom bu kıshları :S•–>kıshlar ustunuse alınmayın 😀

    22. mesut dedi ki:

      çok güzel şekilli nickler var….herkese tavsiyede bulunuyorm(.,.,.,.,.,.,)

    23. SHEKİL dedi ki:

      ¦(¯`´•.¸(¯`´•.¸ ________?¦?_________ ¸.•´´¯)¸.•´´¯)¦
      ¦—==-¦°° allah muhammed ya alimm°°¦-==—¦
      ¦(_¸.•´´(_¸.•´´ ¯¯¯¯¯¯¯?¦?¯¯¯¯¯¯¯¯¯ `´•.¸_)`´•.¸_)¦

    24. bu süper ya piskopat bayıldım arklar denenmenizi isterim

    25. gamsee dedi ki:

      ayy gerçektenn süperrrrr çok begendimmmm bennn

    26. qamseeeeeeeee (: dedi ki:

      beenmediim diemem ama öyle süperde dencek gibi deil.daa çok çalışmanız gerek:D…çou bılındık bunnarn.fark lazım bıze farkk..!

    27. serseri gril dedi ki:

      HEPSİ DE FAZLA BİLİNDİK BENDE DE BİRSÜRÜ NİCK VAR SİZLERLE PAYLAzMAK İSTERİM:
      …GüLmek Için Mutlu Olmayı Bekleme, Belki Mutluluk GüLüzüNde Saklıdır,sakın Ağlayım Deme Bilki Biryerlerde Senin Bir Tek GüLüzüN Için Yaşıyan Vardır.
      …İki kişi birbirini severse; sevgi olur. Biri kaçar, diğeri kovalarsa: aşk olur. İkisi de sever lakin kavuşamazsa: efsane olur.
      …Güldüm Aglattilar,Sevdim Aldattilar,Sarildim Biraktilar,Saolsun Dostlar,Sevenler,Sevilenler,Beni Zorla $air Yaptilar

    28. ilkcan dedi ki:

      yha guzellr ama abrtılacak kadr deill yıne ellerinize sağlk bizede afiyet olsun:)

    29. ali dedi ki:

      °°°F€ñ€rßâ]-[¢£°°°

      bu çok ğüzel olmuş bide
      zãя ãт?ã? $ã?§ã i?ã??ã? σятã∂ã ßiя $ã?§ vãя§ã σ?u∂ã ßє? OLUzTURURUM!!
      bu

    30. deniz dedi ki:

      gerçekten güzel olmuş ama daha yeni nickler olrsa daha süper olyr yaaa:):)):

    31. metin dedi ki:

      coooooooooooooooooooook güzel olmus

    32. leyla dedi ki:

      süperrlr ya 😀

    33. melek dedi ki:

      çok güsel msn nickleri var bayılıyorum hep msn ifademe koyuyorum

    34. merve dedi ki:

      wallaha süpersiniz çok beğendim nickleri nerdeyse hapsi beni ifade ediyorrr.çok işime yaradı ellerinize sağlık sizden yeni şeyler bekliorumm!!!

    35. ZERDA dedi ki:

      BENCE BU DAHA GZL …. SEN KUTU KUTU PENSE OYNARKENBEN KUTU KUTU BİRA İÇİYODUM LAN …. NASI AMA BUNLA KARİZMA DEİL YA KARİZMA BU DUR….. RAP HAYATI DURDURUR ……. BRACKSSS

    36. EN BÜYÜK GS dedi ki:

      yaa çok güzeller helede birisine bişeyler anlatmak için kullanılacak en güzel sözler var burda yaa

    37. ilayyyy dedi ki:

      bence biraz daha güzelleri koyulabilir ama yinede saolun

    38. zEYMA dedi ki:

      çk güzel bir site olmuş teşkür ederiz

    39. G4L4T4S4R4Y dedi ki:

      bence hepsi çok güzel ben de bir tane birleştirip gösterecem!!ha bbbu arada fb lilere geçmş olsun dileklerimi sunarım ஐ◄███▓▒░░ Gå£åTå§åRå¥ ░░▒▓███►ஐ

    MSNMatik WordPress altyapısını kullanmaktadır.